Returnering
Benyt venligst vores returportal til at returnere din ordre.
I vores returportal kan du håndtere alle former for returneringer, og du kan betale for returfragten direkte i vinduet. Ved at følge anvisningerne i returportalen tager en returnering kun 2 minutter, og du kan vælge at udskrive en fragtlabel med det samme eller tage en QR-kode med ned i din foretrukne pakkeshop.
Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Varens stand ved returnering
Hvis den returnerede vare har været brugt, vil vi foretage et fradrag i varens pris ud fra en vurdering af hvad gensalgsværdien vil være, hvis vi skulle sælge varen som brugt. Ubrugte/nye varer krediteres naturligvis til fuld pris.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i "rimelig tid", efter du har opdaget manglen/fejlen. ZenTea vil dække returneringsomkostningerne heraf.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten bedes du benytte følgende leverings- og kontaktoplysninger:
ZenTea
Blåhøjtoften 36
8260 Viby J
CVR-nr.: 44528304
E-mail: support@zentea.dk
Tlf. 26 18 84 84